Tak kdyby to bylo jednoduché tak asi stačí zvětšit alokační jednotku ve firmware a je to. Ale když s tím dělají takové caviky tak to asi bude složitější než jen přepsat 256M na 16G
Odpovědět8 0
AMD přece už dlouhé roky vytváří otevřené technologie, takže se ničemu nedivím.
Odpovědět8 0
Omeleta s hrachom? robia si prdel, ak by spolu s Intelom a Nvidiou pracovali na spoločnom riešení ktoré spoločne aplikujú je to ok, takto je to len trapas, každý sa hrá so svojím kýblikom a lopatkou...
Odpovědět1 11
Jako kdybych slyšel někoho mluvit o Nvidii, AMD to aspoň po pár dnech, kdy se o tom začalo mluvit, udělá pro všechny (jako vždy).
Nvidii si naopak drží svoje proprietální věci i za cenu, že to už nikdo nekupuje :oP
Odpovědět4 1
Wendaku ty jseš fakt zdejší trol,
Však Nvidia byla první kdo přišel s navrhem technologie přístupu do paměti z jakéhokoliv HW do jakéhokoliv HW dokonce i na starší PCIe
To v AMD jen aby nebyli za blbce tak to taky nakonec zpřístupní všem, když nám Nvidia ukázala že to jde
Odpovědět0 4
...trapas...
Odpovědět2 9
Jedná se o přístup do gpu paměti ne? Pokud využiji Direct Storage api (rtx io), tak to je podle mě úplně sumak. Tj. Je tu už mnohem lepší technologie, ale nepodporuje ji teď skoro žádná hra. Tj. Vnímám Sam pouze jako přechodnou věc než se vývojáři naučí používat direct storage.
Odpovědět0 0
Ano, dalo se to cekat. Amd taky nikde netvrdilo, ze se podporovane konfigurace budou dale rozsirovat a i z nasazovani dalsich ruznych technologii v nedavne minulosti to praktikovali tak, ze zacli na nejaktualnejsich modelech a podpora se dale rozsirovala v dalsich verzich ovladacu i na starsi modely (antilag, ostreni, boost).
Da se taky predpokladat, ze pouziti kombinace nejnovejcich cpu, chipsetu a grafik z teto feature bude pravdepodobne moci nadale tezit nejvice - proto mi to omezeni pro predstaveni technologie prijde pochopitelne. Oznameni nvidi toto zrejme urychlilo, tezit z toho technologickeho prebijeni snad konecne budeme moci my vsichni :)
Odpovědět12 0